2018年3月12日星期一

Woo Audio WEE 第一章: 厲害了! 我的組合!

2018年係小弟既遷移年,要搞Project Move,又要玩"一個私Blog的誕生"遊戲,真係好唔得閒! 雖然係咁,其實小弟都有嘢想係2018年入手,又係Woo Audio,對大部份C兄來講,應該從來未聽過Woo Audio WEE呢隻比較冷門產品。

C兄用些少時間了解咗WEE既功能之後,就知對於同時擁有WA5及STAX系統既小弟來講,WEE係有特殊意義! WEE可以將一個3W或以上喇叭輸出轉換,再推動STAX靜電耳機,請C兄參考有關技術指標。


可以想像到小弟準備點樣玩法,"厲害了! 我的國!",應該係"厲害了! 我的組合!",就係將WA5既喇叭輸出(最大輸出功率大約8W),接上WEE推動STAX SR-507耳機! (已得到Woo Audio官方確定可行)。

厲害之處不在於絕對既音質表現,WEE只係一個輸出轉換器,WA5 + WEE + SR-507得到既絶對音質,唔見得會比小弟現有STAX SRM-007tll + SR-507系統優勝! 不過咁又如何?! 而家唔係儀器或小弟品評聽失真,只要唔係離哂譜"明顯"不能入耳,如果係咁,WEE一早就應該出唔到世,不可能成為一件市場產品! 事實上,以小弟係網上察覺到既口碑,WEE既效果係非常正面!

既然厲害之處不在於絕對既音質,厲害之處當然就係可玩性方面! 現實既情節係,相對於原裝STAX系統得一種風格,小弟係WA5玩Tube Rolling有一百幾十個組合,而家可以移植到靜電耳機上作全新輸出,表示小弟又多聽咗好多唔同組合表現,深信其中一定揾到可以感動小弟既"一體臨場"效果! 小弟d口水及品評文章一定滿瀉呢個私Blog,"厲害了! 我的Blog!"


相關文章

Woo Audio WEE 第一章: 厲害了! 我的組合!
Woo Audio WEE 第二章: 正式入手!
Woo Audio WEE 第三章: 安心到貨

沒有留言:

發佈留言